Make-up for school

Bokiić,

U ovom postu ću vam pisati o tome kako se ja šminkam za školu i koju kozmetiku koristim.
Dakle, opis će biti položen redom i nadam se da ćete razumjeti napisano.
Pa krenimo.


*Prva stvar koju stavljam na svoje lice je najobičnija krema (NIVEA) koja hidratizira lice.

*Zatim stavim puder, ja općenito koristim Max Factor-Lasting Performance ja koristim nijansu 106 NATURAL BEIGE.

*Najviše koristim Essence paletu Eye & Face u kojoj imam i highlighter i rumenilo i sjenila. Obožavam je.

*Za nekakve nedostatke koristim Essence korektor, trenutno nemam slike, no naći ćete ga sigurno u Dm-u. Moja preporuka.

*Iz palete prvo stavim highlighter.(na slici br.2)
*Zatim stavim rumenilo(na slici br.1)
*Onda je na redu sjenilo pod brojem 3 koje služi kao baza.
*A onda stavljam sjenilo br.4.

*Za eyeliner koristim Essence Rock’n’doll. Svatko koristi ono što mu je najjednostavnije i najlakše za koristiti, pa tako i ja ovaj eyeliner.

*Maskara koju trenutno koristim je Essence Volume stylist.


*Obrve uopće ne popunjavam, no ako vi imate želju, slobodno.
*Za školu je najbolje staviti neki laganiji i nude ruž ili samo labello, ja koristim Essence ruž u nijansi 06.


Nadam se da sam vam barem malo pomogla i da ćete ispobati neke od ovih proizvoda koje možete koristiti za male-up for school.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kontakt:

Karolina Mudrinjak
E-mail: karolinamudrinjak48@gmail.com
Facebook: Karolina Mudrinjak
Instagram: karos17
Osobni blog: Karolina’s life
           ***************
Lucija Vrđuka
Facebook: Lucija Vrđuka
Instagram: vrdukalucija


Primjedbe